понеделник, 14 февруари 2011 г.

С Демир Бозан се отървах от високия холестерол


Благодарение на Демир Бозан вече нямам висок холестерол
Здравейте! Казвам се Иван Михайлов, на 67 г., от Пловдивско и ще ви разкажа за Демир бозан.
Вече десетина години високият холестерол ме мъчи. Опитах какво ли не лечение, но нищо не даде резултат и стойностите си останаха същите. Здравословното ми състояние взе да се влошава с времето и от година на година нещата ставаха все по зле. Превърнах се в един вечно мрънкащ старец, който е загубил щастието в живота. Останаха ми само болестите и проблемите на главата, та затова косата ми побеля бързо. Беше ми досадило от “хобито” да ходя само по лекари, докато един ден не се появи синът ми с чая Демир Бозан. Той ми заяви, че комбинацията от билки в чая ще ми оправи всичките здравословни проблеми и най-вече, че ще забравя за високия холестерол.
Започнах да го пия редовно, смятайки, че ще докажа обратното на сина ми Петър. Всъщност обаче се оказа, че билковата комбинация наистина действа. Не повярвах, но нямаше как да отрека, че при следващите ми изследвания, дори и личният ми лекар се учуди от здравословното ми състояние. Показанията на лошия холестерол в кръвта ми бе драстично намалял. Докторът даже се пошегува с мен: “Дядо Иване, не знам какво пиеш за високия холестерол, но продължавай от същото!” Аз обаче и без друго не смятах да спирам с пиенето на чай Демир Бозан, защото освен, че вече здравето ми се подобри, с него се върна и настроението ми към живота. Радвам се на внуците си и ходим в парка, за да тичат, докато аз си пия комбинацията от билки в чая на пейката.

2 коментара:

Анонимен каза...

Да, Демир бозан помага най-вече при проблеми с кръвното и високия холестерол. Можете да намерите много примери в интернет за това.

Анонимен каза...

Здравейте!
Можете ли да кажете с конкретни цифри и за какъв период свалихте холестерола.
Благодаря!