четвъртък, 4 декември 2008 г.

Храни за отслабване

Някои храни затрудняват отслабването, други предизвикват хаос в нивата на кръвната захар други правят точно обратното. Може да сте чували, че броколите и боровинките помагат за тънката талия? Ето някой други варианти, които зареждат с енергия и в същото време стимулират загубата на излишните килограми.

Грейпфрут

Открити са множество доказателства в подкрепа на грейпфрута, като борец срещу мазнините. Специалистите по хранене изучават ефекта от капсули от грейпфрут, прясно изцеден грейпфрут и самия плод. И трите вида прием подпомагат отслабването, но най-добрия ефект се наблюдава от плода. Като допълнителен бонус грейпфрутът съдържа оксиданти, борещи се с окисляването на клетките, което води до ракови заболявания. Червеният грейпфрут намалява триглицеридите и в ½ от него се съдържат само 39 калории.

Сардини

Сардините са много подходяща храна при спазване на ограничителен режим, защото са протеини, които стабилизират нивото на кръвната захар, успокояват метаболизма и са чудесен източник на омега-3 мастни киселини, които не само, че укрепват кардиоваскуларния апарат, но и повишават настроението.

Тиква

Повечето консумация около е превъзходен източник на енергия, подпомагащи отслабването. Източник на фибри, в една порция се съдържат само 40 калории. Подготвянето на тиква става бързо. Подсладена с ксилитол и подправена с канела, тя също понижава нивото на кръвната захар и е перфектен десерт по време на диета.

Телешко месо

То е най-диетичната храна, естествено ако не съдържа антибиотици, стероиди или хормони. Високо протеиновата диета се асоциира със загуба на тегло поради много причини. Протеините стимулират метаболизма, помагат да се чувстваме сити за дълъг период от време и намаляват чувството на глад от сладките неща. Телешкото месо съдържа и омега-3 мастни киселини, даващи енергия и сила.

Зелен чай

Тази естествено стимулираща отслабването билка е също много подходяща при диета. Зеления чай съдържа оксиданти, осигуряващи здраво сърце и антивирусни агенти. Той регулира нивото на кръвната захар и телесната температура, подобрява метаболизма и ускорява топенето на мазнините. Пийте зелен чай всекидневно по време на диета. Някои проучвания доказват, че 5 чаши дневно е магическото число за отслабване. Като бонус зеленият чай е натурален дестресор и много нужна напитка в забързаното всекидневие.

зажената.огоста.ком

Няма коментари: