сряда, 26 ноември 2008 г.

Когато изпитвате жлание за цигара ...

• усмихнете се – това ще Ви помогне да погледнете на нещата под друг ъгъл

• припомнете си най-важните за Вас причини
, поради които искате да оставите цигарите

• дишайте дълбоко:
вдишвайте през носа, колкото може повече въздух; издишвайте бавно и почнете да броите от 30 до 1. Повторете упражнението няколко пъти. Това ще Ви отнеме 2-3 минути – желанието за пушене ще намалее и вие ще се почувствате релаксиран/а

вземете освежаващ душ

• наплискайте лицето си със студена вода
• измийте зъбите си с освежаваща паста, например ментова

• изпийте 1-2 чаши някаква течност
(вода, чай с мед, натурален сок)

• изяжте една ябълка, един морков или няколко сушени плода – сини сливи, кайсии, стафиди

• раздвижете се - направете гимнастика или потичайте на място, разходете се

• купете си дъвка


• обадете се на приятел, който ще Ви подкрепи

• направете това, което обичате
(например вземете любима книга или си пуснете радиото, телевизора). Всеки вид занимание е ценно, особено активната, по възможност творческа дейност като рисуване, моделиране, пеене и други

• кажете си: “Никотиновото чудовище агонизира в мен”
– радвайте се, че то умира

поспете

• направете каквото намерите за добре в този момент



риокоз-вт.ком

Няма коментари: