събота, 1 ноември 2008 г.

Не забравяйте, че от алкохола и газираните напитки се пълнее

Аз съм от хората, които всеки ден изпиват по литър, литър и половина кока-кола. На 52 години съм, а килограмите ми са 112. И като че ли са натрупани само около ханша ми и на корема. Преди две години пиех много бира и по 100 - 200 грама алкохол на ден, но после имах проблеми с черния дроб и се отказах от алкохола. Затова минах на кола. Не ям много, не преяждам, а пълнея. Защо? Кажете ми какво да ям и да пия, за да отслабна или поне да не продължавам да пълнея. Светльо Петров, Видин
Най-вероятно сте натрупали килограмите, когато още сте били на бира и на алкохол. А сам сте се убедил, че килцата се трупат много лесно, но трудно се освобождаваме от тях. Вие питате сега какво да правите. На първо място, престанете с кока-колата. От газираните напитки също се пълнее, а освен това се подува стомахът и се образуват газове. Пийте по-големи количества вода, черен чай или билкови отвари.

Когато започнете да се храните, не приемайте никакви течности - за вас това е много вредно. Има много хора, които пият много вода по време на ядене. Този навик е вреден, защото предизвиква много смущения при храносмилането. За вас е добре да изпивате до един литър вода между закуската и обяда и между обяда и вечерята.

Но не си мислете, че още първите няколко седмици ще намалите наднорменото си тегло. Ще трябва да спазвате този режим на пиене на течности поне шест месеца, за да се почувства някакъв резултат. И то само ако спазвате и някаква въглехидратна диета.


блитц.бг

Няма коментари: