вторник, 14 октомври 2008 г.

Сърцебиене, бременност и лекарства

На 33 години съм, а напоследък почти непрекъснато усещам учестено сърцебиене. Имам чувството, че не ми достига въздух. Преди да заспя, лежейки, усещам, че сърцето ми прескача, а пулсът се увеличава от 80 до 113 удара в минута. Кръвното ми налягане обикновено е 100/60, но понякога пада още по-ниско. И по-рано имах такива проблеми, но кардиограмата не показваше нищо особено. Смятам да забременея и не зная какво ще правя. Засега ми помага корватолът, но зная, че при бременност той не бива да се взима. Посъветвайте ме какво да правя?

Щом смятате да забременявате, вие съвсем правилно обръщате внимание на здравето си. Като се има предвид, че се оплаквате от сърцебиене, редно е да си направите ЕКГ-мониторинг, за да се уточни характерът на подобни
пристъпи. Ако се открият някакви изменения, ще трябва да се обърнете към кардиолог за лечение. Корватол може да се приема от бременни жени, но по-добре е, ако нямате истинска аритмия, да използвате растителни седативни препарати.


лекар.бг

Няма коментари: