вторник, 28 октомври 2008 г.

Свалете кръвното бързо и безопасно с оцет

Проблемите с кръвното ми налягане започнаха на 40-годишна възраст. Сега вече съм пенсионерка, не е необходимо да ходя на работа, а с кръвното налягане се научих сама да се справям. Добри хора ми казаха как може да се свали високото кръвно налягане. На мен такава процедура ми помага. Възможно е и на някого от читателите на вестник “Доктор” да помогне.
Когато почувствате, че кръвното ви налягане се е повишило, вземете две парцалчета, натопете ги в оцет и обгърнете с тях стъпалата си. След три-четири минути ще усетите как ви става по-леко. Тогава махнете парцалите и се заемете с работата си. Не трябва дълго да държите оцета на стъпалата си.

Процедурата може да се извърши и по друг начин. Намокрете марля в 9-процентов оцетен разтвор, сложете я върху целофанов плик и поставете краката си върху марлята. Стойте така около две минути. Кръвното налягане се стабилизира веднага. Това е много простичък, обикновен начин за справяне с високото кръвно налягане, но помага не по-зле от таблетките, а може би и по-добре.
Валентина Диманова - София


блитц.бг

Няма коментари: