неделя, 24 август 2008 г.

Ако ви смущава зрението, първо измерете кръвното налягане

Преди осем месеца пред очите ми започнаха да се появяват мушички. Тези мушичките измъчват, защото непрекъснато се движат пред очите ми и ме дразнят, направих си пълно изследване на очите, но не откриха нищо тревожно. Предположиха, че имам високо кръвно налягане. А аз нямам и никога не съм имал. Кажете ми какво се случва с мен?

Ако очите би са напълно здрави, както твърдите, наистина причините трябва да се търсят в нарушеното кръвообращение.

Мушичките пред очите могат да са следствие от повишено кръвно налягане или обратното - от ниско кръвно налягане.

Възможно е да имате и остеохондроза на шийните прешлени на гръбначния стълб, спазми на кръвоносните съдове, рязка промяна на кръвното налягане.

Така че за да откриете точната причина за появата на тези мушички пред очите, трябва да си направите консултация с невролог.



лекар.бг

Няма коментари: